Rukiss35 ben uygun fiyatta diye 4 ay onla denedim 3 ay gebelik yoktu tek çizgi gösterdi. Gebe olduğum ay 2 test yaptım 2 si de pozitifti. Nette satılanlara yorumlarda bakmıştım genelde yanlış gösteriyomuş, eczaneden aldım ben hep belki ondan doğru sonuç aldım.