dileknazliay Kızlar 1 haftadır idrar yolu enfeksiyonum var doktora gittim antibiyotik ve tek kullanımlık bir ilaç verdi. Antibiyotik yan etki yaptı Afedersiniz ishal yaptı doktoru aradım hemen bırak dedi. Öbür ilacı kullandım geçmedi şimdi randevu aldım pazartesi tekrar gideceğim ama kafamdaki deli soru bebege gecer mi. Burada doğum hikayelerinde okuyorum bebekte enfeksiyon çıktı kuveze aldılar diye aynı enfeksiyondan mi bahsediyorlar tabi bilmiyorum.
Annesininkuzusu0911 dileknazliay geçiyor canım dikkat et antibiyotik kullan. Ben idrar yolu enfeksiyonu geçirdim hafif geçirdiğim için farketmedim bebeğime enfeksiyon bulaşmış. 9 gündür küvözde ve hala yatcak
dileknazliay AyEr doktor bazen çocuğun cigerlerine geçebiliyor felan dedi ama havada kaldı laf. Pazartesi tekrar soracağım
dileknazliay AyEr belki çok ileri duzeydekiler için geçerlidir ama yinede önlem almak lazım sizde sorun lütfen Rabbim esirgesin
Esray435 Bendede vardı 18.haftamda bende antibiyotikle tek kullanımlık ilaç kullandım geçmedi doktorum enfeksiyondan dolayı sancı ve kasılma gördü rahimde düşük tehlikesine karşı iğne yaptı 1 hafta ayağa kalkmadan dinlendim çok dikkat etmek lazım ilerlerse sıkıntılı olabiliyor bol bol su içip ayaklarını sıcak tut bolca dinlen
dileknazliay Esray435 canım perşembe günü Allah nasip ederse dogumum var erken doğumdan korkmuyorum zaten günü geldi sadece doğduğunda enfeksiyon ona geçmemiş olsun. Geçen bir doğum hikayesinde okudum bebekte enfeksiyon varmış kuveze almışlar
AyEr dileknazliay gittigimde hep unutuyprum ya ınsallah bısı olmaz bebegımız ıyı ama belkıde gecmıstır cok su ıcmekten
Esray435 Ama herkeste aynısı olacak diye birşey dok stres yapma kendine herkesin farklı olabiliyor hastalığı
Minnosunannesii Evet idrar yolu enfeksiyonu cok tehlikelidir randevuyu beklemek yerine acile gidin gebe oldugunuzu özellikle belirtin bence
dileknazliay Minnosunannesii doktorum da başka bişey kullanma dedi arada kaldım. Pöff ilaçlara yan etkim var
Baklava dileknazliay bende tehlikeli oldugunu duydum.normal dogumda bebege gecebiliyormus sanirim. 36.haftadayim.33 te tekrar tahlil istedi benden bi sorunum olmamasina ragmen.belki son zamanda bi daha ister.nornal dogum dusundugumuz icin.
EsraNuri İlk Hamileliğimde bende de var hap kullandgım halde 9 ay boyunca gitmedi ve doyduğunda çocugumda enfeksiyon kapmıştı 1 hafta küvezde kaldı ihmal etmeyin iyice araştırın ve doktorunuzdan emin olun doğru tedavi uyguladığından inşllh biran önce geçer sizinkide
dileknazliay EsraNuri işte bende bundan korkuyorum. Yeni başladı perşembe günü de doğum yapacağım acaba geçer mi bebege ki 😕
EsraNuri dileknazliay bol su ilaç diyolar ama ben hepsini yaptım bilmiyorm belkide dktorum pek önemsemedi
EsraNuri dileknazliay doğum yaptıktan sonra bebeğinize mutlaka enfeksiyon kapmş mı bi zararı olmuş mu baktırın bazı hastaneler bakmıyo snradan öğrenildğinde geç oluyo enfeksiyon bebek için çok ağr bişe