Merhabalar kizlar dün kontrole gittim nst bağlandı doktor sancılar başlamış dedi sabah aksam doğum olcak dedi çok panik yaptım hastanede yenidoğan ünitesi olmadığı için başka hastaneye göndermelerinden korktum. Doktorum 2 gün 2 gündür dedi bekletelim dedi yatis yaptılar durdurdular ama sancı hiç hissetmedim zaten eve gönderdiler şimdi çok merak ediyorum ne zaman başlar doğum acaba normal istiyorum Allah nasip ederse bebeğim 2700 kg dogsa birşey olurmu kuveze girermi acaba bilgisi olan yazabilir mi