Kızla geçende post açmıştım sürekli midemde kazinma hissi var 3 4 saatte bir acikiyorum sürekli canım farklı farklı şeyler çekiyor hamilelikten mi yoksa sekerim mi var bilmiyorum
2.gebeligim bu buarada şeker yükleme testi erkenden yapılıyor mu acaba ?
Sizin naail oluyor belirti şekerde