Prensesannesi2509 Kızlar kızımın ismine karar verdim. Düşündükçe fikrim değişiyor herkes başka bişey diyor kafam çok karıştı. Ela Mihra koymaya karar verdim. İçime bu sindi nedense. Mihra ela da olabilir farketmez. Ne diyorsunuz çok mu uyumsuz
mavikalpvemavikalp Prensesannesi2509 isim konusunu kimseye söylemeyin eşinizle konuşun sadece çünkü her telden farklı bişey çıkıyor kafanız karışıyor ister istemez sinirleniyorsunuz Soran olursa bulamadık diyin geçin derim
Prensesannesi2509 Oztrksadiye ilk kızım iki isimli Bu da iki isim olsun dedim o yüzden yoksa tek isim daha mantıklı aslında