ekimannesi_ Kızlar selam ben lazere gidiyodum ama artık hamilelikten dolayı gidemiyorum kalan tüyleri nasıl aldınız ağda mı makina mı? Jilet vurduğum an eskiye dönüyor mahvolurum ama almam gerekiyor siz neler yaptınız
Sedoliko ekimannesi_ ben ağdaya döndüm maalesef 🤷🏻♀️ temiz bir yerde almanızı öneririm ama. Benim gittiğim yer ben gittiğimde yeni paket açıyor sadece bana özel.
Hulo2105 ekimannesi_ bende 2 seans gitmiştim yeni başlamıştım. Sordum gittiğimde mecbur istediğiniz yöntemle alın dediler. Bende makineyle ya da jiletle aldım mecbur. Eskisi gibi değil ama yine de tabi çıkıyorlar yine bende üzüldüm ama yapcak bişry yok
mavikalpvemavikalp ekimannesi_ ağda kullanmayın derim kökleri çok dazla uyarıyor çok çıkarıyor Eğerki hamilelik veya çocuktan sonrada lazere devam etmeyi düşünüyosanız jilet kullanın ben öyle yapıyorum
DenYal Ben de lazere gidiyordum mecbur bıraktım ağdaya döneceğim fazlalaşırsa da baştan başlarız lazere ne yapalım😌