Nihal1907 ay inşallah ilk bebeğimi kaybettim bunun üstüne çok düşüyoruz eşimle.. ilişki falan korkuyoruz yani yapmiyoruz ben zaten pinpirikli ilk aylarda haftada bir doktora giderdim bir bahaneyle bebeği görmek için.. her hafta başka biseyi kafaya takardım.. bu ara toksoplazmaya taktım hususi doktora gittim doktor bağışıklığın bile yok bu yaşına kadar geçirmemissin bile öyle gebelerde hemen oluşan bişey değil dedi bulunduğum şehir Urfa burda cigkofteyi etli yapiyolar doktor dedi ki burdaki kadınlarda çıkmıyorsa o kadar çiğköfteye rağmen sende de olmaz korkma dedi.. bi crp muhabbeti var işte icimden atamadigim 30-40 arası cikiyor hususi enfeksiyon doktoruna gittim vücudumda saptanmadı romatizmal olabilir dedi kadın doğum doktorum çok yüksek değil antibiyotige gerek yok çocuğa zararı olmaz dedi acilde kan verdiğimde sonucu göstermek için gittiğim doktorlar hep herkesin bu seviyelerde olabilir bı yerin kanar şişer agrir crp yükselir dedi.. tabi ben takıntılı herşeyi kafaya takıyorum yok çocuğa bişey bulaşır mı bişey olur mu.. şimdi detaylı yaklaşıyor korkmazdim korkar oldum ondan bile🙉 herşey çok güzel gidiyo diyo doktor ikili testimde temiz çıktı ama yinede detaylida bı ölçüm kötü cikicak parlaklık muhabbetleri olucak flaan korkusu şu ara kafamda biraz uzjn oldu ama dert yanmak istedim canım kusura bakma şimdiden 🤭🙉🙉