gizemSA Merhabalar arkadaşlar dogum iznine ayrıldıktan sonra işverenim sigorta primimi ödemeye devam edecek mi yoksa dogum iznim bitene kadar ödemesi gerekmiyor mu?
Hilaalc gizemSA Rapor aldığın için zaten işyerinden artık bağımsız olucaksın devletten alıcaksın paranı o yüzden prim olmuycak
Bhr65700 Merhaba Rapor aldığınız için bodronuzda herşey sıfır görünür, prim ödemesi olmaz diye biliyorum,