Arkadaşlar ben tam 34 haftalık oldum ve karnım ve sırtım çok ağrıyor dinlendikten sonra geçiyor 2-3 gündür böyleyim 1 hafta sonra kontrolüm var ama acaba doğum belirtisimi yoksa son zamanlar diye artık ağırlaştığım için mi böyle aynı belirtileri yaşayan oldumu