fayting merhaba benim 36+5 dün kontrole gittim nst sanci gördü doktor serum verdiler sancılar geçsin diye geçti eve gönderdiler ne zaman doğum başlar çok merak ediyorum bebeğim 2750 kg olarak doğsa kuveze girermi acaba kafam çok karışık doktor 2 gün ertelemeye çalışalım daha iyi olur dedi ama heyecanlıyım çok siz ne dersiniz tecrübeli olan var mı ?