Selam kızlar şuan 36+6 Hamileyim bi kızım olucak Allahın izniyle 🤲🏻
Ama ondan önce de şuan 5 yaşında bi oğlum var oğlumun doğum hikayesi oldukça komik anlatmak paylaşmak istedim sizinle öncelikle doğumun olacağı gün aynı zamanda kontrolüm vardı 37+5 haftalıktım sabah kalktığımda nişanımın geldiğini gördüm annemi çağırdım annem yok be erken nişan değil normal akıntıdır o dedi inanmadı her zamanki gibi sonra yola çıktık nst girdim orada sancım vesaire çıkmadı herşey normaldi ama doktorum ben bugünden itibaren izine çıkıyorum bilgin olsun dedi çok üzüldüm neyse yola çıktık annem eski toprak bu arada biraz da tutumlu 😅Annecim hadi taksiye binelim dedim yoruldum hayır kızım gerek yok dedi minibüse binelim bide o kadar para vermeyelim dedi sonra arkasından bide gülerek ben seni doğuma bile minibüsle götürcem dedi gülüştük 😅başımıza ne geleceğini bilmeden durağa geldik minibüs geldi bindik biraz ilerledik ben ön tarafta annem ise arkada oturuyordu haliyle kalabalıktı Ataşehir tarafına geldik bi anda akıntı geldi arkasından su minik minik sızdı anneme dönerek anne inelim diyorum 😅kadın uyuyor neyse acaba bana mı öyle geldi diyip sustum sonrasında suyun fazlalaştı anne dedim tekrar inelim ağız hareketlerimle suyumun geldiğini söyledim annem yine inanmadı neyse dedim bu sefer tine oturdum ama ne oturma suyum bu sefer sanki damacanadan boşalır gibi akmasıyla anneeeeee inelim diyorum suyum geldi diye bağırmayla son buldu minibüste ki herkes bana baktı şöför bi anda fireni çekti beni bi anda cadde yolda indirdi ama felaket bi şekilde suyum gelmeye devam ediyor milletin bakışları ise beni geriyordu caddede trafik yoğunluğu sebebiyle taksi bulamadım 😅bu arada hala anneme sayamaya devam ediyorum tabi senin yüzünden inanmadın bana falan filan sonra neyse o arada önümüze bi araba durdu zor durumda olduğumu anlamış yardım etmek istedi mecbur bizde bindik hastaneye geçtik hemen suyumun gelmesi hala devam ediyordu hastaneye gelmiştik hemen açılmama bakıldı açılmam 2 cm di suni sancı başlatıldı ve sonrasında sancım da açılmam da daha fazla oldu ve doğumum gerçekleşti şükür sağsalim kucağıma aldım oğlumu kolay ve güzel bi doğumum oldu inşallah hepinizin de böyle kolay ve güzel doğumu olur inşallah amin bana da dua Edin kızımı da inşallah oğlumdan daha kolay bi şekilde hayırlarla nomal doğumla sağlıklı sıhhatli kucağıma alırım alırız aminnnnn🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️