Cylann elif diye bir doktor var orda tavsiye üzerine gittim doğum yapan arkadaşım memnundu Dr bende yakın , doğum için kolaylık olur diye gittim ve bir sürü sorunla karşılaştım randevuya geç gelen bir doktor düşünün sonra tahlil sonuçlarını tıbbi sekreterden öğreniyorsunuz şeker testi yapmak istemedim dedim iyi izman doğumda ben sizi görürüm diye tehdit falan etti sonra eşinizi içeri almıyor benim israrim üzeri içeri aldı gelin bakın ve çıkın dedi şok oldum yani değişik bir yer zaten hastane çalışanlarıda ilgisiz ama önder bey diye doktorda var isterseniz ona muayene olabilirsiniz