Merveakdag1 Kızlar sağlık ocağı tetanoz aşısını hamileliğin kaçinci aylarında yapıyor bilginiz var mi şimdiden teşekkürler bir avazda doğuruverelim inşallah🙏
Hulya06 Merveakdag1 Amin canim🙏 saglik ocagindan ebe aramisti oyle haberim oldu benimde ilk dozu 19 haftalikken ikinci de 23.cu haftada olmustum🤗
ebru23 Merveakdag1 19. 20 haftalarda yapiliyo ill tetanozbenimki cok hafif sizladi 2 gun ama hic sisme olmadi
Arsmngmz Merveakdag1 Vurdurmak zorundamıyız? Ben sezeryan olucam daha sağlık ocagına bildirmedim bile hamile oldugumu ama kendi doktorum hiç öyle bişi demedi bana
sumeyyezumra Arsmngmz asilarla saglik ocagi ilgilendigi icin k.dogum doktorlari pek bilgi vermiyo. ama bebegin ve senin sagligin açısından vurdur bence.
Merveakdag1 Arsmngmz tatlım doktorun kullancagı her materyal için önlem amaçlı o özellikle sezeryan için Yani biçakti neşterdi onlardan bir mikrop gelmemesi için
Arsmngmz sumeyyezumra Bi arastırıyım bunu canımmm daha önce duymadım çevremdede cok sezeryan yapan oldu kimse vurdurmadı hayırlısı bakalım
Ceyda015 Ebem 18 haftada aradı ben ancak beş güne gidebildim o yüzden ilk dozu 18+5 de olmuştum ikincisinde tam bir ay sonra dedi