Merhaba 🌸 5 gün önce sezeryan olarak oğlumu dünyaya getirdim. Yalnız iki gün sonra aşırı bir baş ağrısı bel ağrısı başladı. Başımı taşıyamıyorum. Uğuşuyor gibi hissediyorum. Doktoruma sorduğumda anesteziden ötürü bi hafta sonra bıçak gibi kesip atacak dedi. Ama dayanamıyorum. Bu şekil de olan var mı acaba ?