snowglobe yok valla planlı değildi eşimde hiç istemiyordu küçüğüm daha 2.5 yaşında 3 yaşına girecek o biraz daha büyüsün seneye rahatlycam derken kazayla kalmışım büyükler ne yaparsa küçükler aynısını yapıyor büyük oğlum küçüğüde kendine benzetti eee şimdi 3. De 2. Nin aynısını yapacak o yüzden sıkıntı oluyor şükür ilk oğlum 1. Sınıfa gidiyorda o kadar sıkıntı çekmiyorm ☺️