Şu an 9+2 😄 2. Gebeliğim yarın doktor randevum var bakalım nasıl geçecek. henüz bir doktor bulamadım malesef inşallah yarın iyi geçer ya bir de kızlar bana hep alttan baktılar 3 kere gittim 3ünde de alttan. İlk hamilelikte hiç bakılmamıştı ama bunda karından göremiyorlar alttan bakıyorlar direk niye ki acaba