Merhaba kan uyuşmazlığı bizdede var ben AB Rh - eşim ise + bizde şuan 25+ 5 deyiz doktorum 10 gün sonra gel kan uyuşmazlığı iğnesi yapacağız dedi dün kontrolüm vardı kan verdim sonuçları 7-10 gün içerisinde çıkar dedi . Normalde ilk öğrendiğimde 28 . Haftada iğne yapacağız bebek pozitif çıkarsa doğumdan sonrada ona yapacağız demişti . Bir de sizin kan grubunuz nedir benim ki az bulunan kan grubu olduğu için birde uyuşmazlıktan kaynaklı riskli olduğu için doğumdan önce hastaneye bilgilendirmemi söylemişti doktorum sizinde öyle durumunuz varsa aklınızda bulunsun lütfen 🙏🏻 sağlıkla kucağımıza alalım inşAllahh ❤️🙏🏻