Arkadaşlar genelde ikinci çocuklar genelde hep sürpriz olur, kime sorsam isteyerek olmadı derler, ama istiyorum spiralim vardı çıkardım, bı oğlum var 3 yaşına girdi başlarda kesinlikle ikinciyi istemiyorum derdim ama oğlum büyüdükçe yalnız kalmasından korkmaya başladım, o yüzden çok arayi açmadan bitane yapıyım diyorum tabikide Allah verirse 🙂 varmı benim gibi olan anneler?