Beren77 Kızlae bugun gebe oldugunu öğrendim kaç gündür bel agrım var normal mi ama biraz yogun otururken özellikle sag tarafım agrıyor
Dilaralemdar Beren77 Benimde bugün sağ tarafım ağrımaya başladı belki yerleşmedir diye düşünüyorum 3 haftalık olduğu için yeni olduğu için ama bi yandanda korkmuyo değilim🥹
Zseda Beren77 Şimdi sana nesilden nesile gelmiş bir hurafeden bahsedeyim mi😂“ sag tarafın ağrıyorsa erkek,hele ki bele vuruyorsa kesin erkek” kaynanam olsaydı yapacağı tek yorum buydu😀
Dilaralemdar Beren77 İnşallah bebeğim ya 2 düşüğüm var, içimde bi korku var kimyasal, dış gebelik yada yine doğal düşük olur mu diye🥹 Allah’ım korusun yaşatmasın kimseye o acıları🙏🏻🙏🏻🥹🥹
Beren77 Zseda ay inan bende erkek düşünüyorum ama kız istiyorum ben 🥰🥰 tabiki ilk önce sağlıklı olmasını diliyorum
Beren77 Zseda Allah sağlıkla kucaklamayı nasip etsin inşallah kızım olursa bende beren koymayı düşünüyorum 🥰