Ceviz6550 tatlibebegim_ ben sağlık ocağında vurundum özele gidiyorum normalde ama ilaçlar recetesiz daha pahalli olduğu için yazdiriyorum sağlık ocağındaki aile hekimime ordaki ebe vurdu bana da ignemi
Cennet_kusum16 Normalde 28 Nisan ama sezeryan olacağı için 5 hafta sonra olucak Allah nasip ederse 🤲 herşeyi hazır bekliyoruz
hayalim35 Bebismgeliyorr işte o belli değil 29+5 bebek tersti şuan döndü mü bilmiyorum cuma randevum var 2 doğum yaptım 2 side normaldi
Muhsine3350 Bebismgeliyorr esasında doğum zamanını etkilemiyor ama doktorum regl dan önce olmuş olabilir riske atmayalım dedi bu hafta. Yani bir anda hızlandı neden öyle oldu anlamadım