Kizlar sezaryan sonrası dikisin ustunde yumurta gibi sislik vardi doktora gittim su toplanmasi bide tahris var kanama yapmis onemli degil zamanlar gecer dedi korse vs taktim ama degisen bisey yok aksine sislik artmis gibi bide vajinanin ustude sismis gibi ama sert degil normal mi bunlar doktorun degisine gore beklemelimiyim yoksa baska doktorada gideyimmi. Boyle seyler yasayan varmi