esmerrmm Kizlar kan verip sonra hemen içecegi ictikten kaç saat sonra tekrar kan veriyoruz ve sonuc nezman cikiyor , yarin 8bucukta seker yuklemem var 12 ye kadar bitmesi lazim eşimin işi var acaba nekadar bilenler yazabilirmi
AAaaEE esmerrmm 11 de kan verdim 5 dk içinde içeceği içtim 12 de yeniden kan verdim. Çok zorlasanız 1 saat 15 dk.
nzlbrn esmerrmm 8.30da randevunuz varsa aç karna kan verirsiniz en geç 8.55 gibi içeceği içip ikinci kanınızı 10da verirsiniz üçüncü de 11e denk gelir işinizi bitirmiş olursunuz ben aynı şekilde vermiştim çünkü 😅
esmerrmm tatlibebegim_ eyvah eyvah , benim bu iminci gebeligim ama digerini hic hatirlamiyorum sadece agladigimi hatirliyorum okadar , insallah kolay gecer 🥺
tatlibebegim_ esmerrmm ben çok kolay içtim sevdim tadını çilekli sodaydı normalde daha şekerli içtiğim şeyler oluyodu sonucundada gebelik şekeri çıktı
Sema2525 esmerrmm sonuçlar genelde hep öğleden sonraya çıkıyor işleminiz şekerli su içtikten sonra 1 saat araliklarla 2 defa kan veriyorsunuz tabi suyu içmeden önce de 1 defa kan veriyorsunuz
esmerrmm tatlibebegim_ ay benim zaten bulantim var bide ac karna o sekerli icecek beni bitiricek eminimki
Melllike esmerrmm ben bugün verdim sabah 8.30randevu almıştım. Doktor 9 gibi baktı. İçeceği içmeden önceden aç karnına kan verdim. İçeceği içtim 1saat sonra tekrar verdim(tokluk şekeri) 142 çıktı. Yani gebelik şekeri sınırda. Doktor gebelik şekerin varmış gibi diyet yap dedi. Makarna pilav hamurişi tatlı çikolata gibi ürünleri yasakladı. Bende diyetisyene ugradım bi liste aldım bakalım ona uymaya çalışacağım inşallah
Sleppy esmerrmm devlet Hastanesi’nde ben de verdim gittiğiniz zaman direk kan veriyorsunuz sonra şekerli suyu içip 1 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz sonra bir saat sonra tekrar kan veriyorsunuz toplamda 3 kere kan veriyorsunuz sonuçlarını çıkması öğleden sonrayı buluyor
Melllike esmerrmm iki kere verdim biri açken diğeride içtikten 1saat sonra. 50lık verdi doktor ama yoktu alacagım yerde. 75lik içtim hepsini bitirmedim görevli biraz kalsın yeterli olur dedi.
nzlbrn esmerrmm sizi bilemem de benim çok kolay geçti ya içeceğinde tadına bayıldım elmalı içmiştim iki tane verseler içerdim hiç dedikleri gibi değil korkmayın 😅