E bebekteki marka çok kötüymüş , takip ettiğim bir bayandan görmüştüm . Ekstra kullanıldığı için ebebek geri iadede almamış . Mağdur olursunuz ebebekten önermiyorum . . İlkimbuyukbostanci adında bir bayan var onu takip ediyorum bakarsanız kendisi çok memnun bu pompadan. Ben ilk etapta tekli elektrikli aldım daha sonrasında ihtiyacım olursa bu pompadan tercih edeceğim .