Acklmn İnanılmaz kabızlık çekiyorum kayısı hurma yiyorum bana mısın demiyor duphalac işe yaramıyor ve ıkınırken bebeğe birşey olcak diye korkuyorum doğal bildiğiniz başka yöntem var mı
Zeynomsu Acklmn gliserin fitiller var. Bebeklere bile kullanabilir. Dondurulmuş yağ gibi düşün. Bir de dulcosoft var o da dışkıyı yumuşatıyo doğal ikisi de
lLavinia Acklmn ben günde bir falan sade maden suyu içiyorum ve kabızlığıma çok iyi geldii. Bi deneyin isterseniz
Ahrez Acklmn Az once burada okumustum salgam cok iyi geliyormus. Bir de hindistan cevizi yagini duymustum.
Acklmn Teşekkür ederim bazı günler sabah 2 akşam 2 yapıyordum onda bile tam rahatlama olmuyor hadi o önemli değil de ıkınmak benim psikolojimi bozdu bebeğe birley olcak korkusu var
Acklmn Zeynomsu peki hangi markayı tercih etmeliyim siz hangisini kullandınız bir deneyeyim bakalım belki rahatlatır
Zeynomsu Acklmn Acklmn kansuk 3300 yetişkinler için yazıyo beni epey rahatlattı o. Duphalac vs onlar zamanla barsak tembelliği yapıyo çok kullanırsan. Bende ishal yapıyo mesela içince tüm gün barsaklardan çekiyorum. Bunda rahat ettim