Lovelovebaby Hanımlar yarın 8 haftalık oluyoruz. iki kasığımda hafif ağrıma gaz gibi sancı var.bir sola giriyor bir sağa giriyor ağrı normal mi
adigemerve Lovelovebaby bende cuma günü 8 haftalık oluyorum benimde aynı bazen de karnım agrıyor gaz sancısı gibi sanki
Didemmma Lovelovebaby 8+5 biz bu hafta hep kasık karın ağrısı yaşıyorum baş ağrısı falan cuma günü dokuza giriyoruz rabbim saglicakla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah