Elifiko evet normalde 38 de gün vermek istedi doktor ama ben devlete gidiyorum en başından beride bir doktora gittim o doktorum doğumuma girmesini istedim rica ettim onun nöbet tarihine 39. Haftaya uydu bekledim sorun olmadı Allahtan beklerken nasipse yarın giricem sezeryana