Hamileligin ilk başlarından beri pregnom max kullanıyorum folik asit saniyorum. Bugün doktorun yanında ki asistan folik asit kullanıyormusn diye sorunca bende bu ilacı kullanıyorum dedim o folik asit değil o dedi ama içeriğinde 400 mg folik asit yazıyor bilgisi olan var mı ben folik asit o sanarak kullaniyorm doktorada onu kullandığımı söyledim hep bi karışıklık oldu anlamadm içtiğim folik asit mi değil mi