Uzun süre kapalı alanda kalamıyorum şu an 29+4 hamileyim ve sezeryenden sonra 2 gün yatış veriyorlar bulunduğum şehirde oğlumda iken o iki gün aşırı derecede zorlandım kesinlikle bahçeye çıkmama için vermedikleri için ama yaşayan bilir aşırı derecede stres oluyorum bu beni çok etkiliyor onları da anlıyorum başıma bir şey geleceğinden korkuyorlar bununla alakalı prosedür gereği imza karşılığında ziyaret saatlerinde bebeğim odada iken bahçeye nasıl inebilirim bilgisi olan var mı?