Bennureyla Kahve rengi akıntı gibi bir şey gördüm. Doktoru aradım çıkmış. Numarasıda yok ben de. Panik yapmama gerek yok değil mi? Yarın sabah direk arayacağım. Sabaha kadar doğurmassam🤣
Aysegul1805 Bennureyla internete doğum nişan yazın sizinkiyle karşılaştırın görsellerini. Nişanı gelip bir hafta on gün doğurmayanları okumuştum burda. Hemen doğum başlamazmış zaten
kadirvefam Bennureyla merhaba bende de bugün sabahtan beridir böyle sümüksü kahverengi akıntı geliyor bana birde aşırı bulantı eşlik etti
Bennureyla Yazmelegi_ banada öyle geliyor. Acile felan gitmeme gerek var mı sizce? Sabahı bekleyeyim mi yoksa
erkencikus_ Bennureyla leke olup Nişan geleblir arkasindan veya sizinki öyledir benm 5de gelmişti gece 12de doguma gttm suyum gelerek
Elifiko Benım nişanım geldıkten sonra suyum sızmaya başlamış farketmemiştim ben. İsterseniz bi acile gıdın sonra eve dönersınız yıne
Bennureyla Elifiko bakacağım şimdilik bir bekleyeyim. Bebişi hissediyorum hareklerini ona itimat ettim
Busramom07 Bennureyla sancı olmadığı sürece kal evde bence son ana kadar orda ğanik yapıp bebişide kendni de strese sokmaya gerek yok pozitif ol
Bennureyla Yazmelegi_ hayır yok. Ama kahve akıntı devam ediyor. Acaba sıcak suya otursam mı diyorum. Süreci hızlandırmak için ama cesaret edemedim. Yarın gideceğim ilk iş açıklığın var demeleri çok olası.
Bennureyla Yazmelegi_ bah Bahsettiğiniz sümüksü nişanı gördüm az evvel. Dediğiniz gibi oldu devamında geldi. Sancı 10 sn yine geldi ama 3 saat aralıklarla felan