Minikkus19 Selam kızlar 26 haftalık hamileyim boğazım çok kötü lenf bezlerim şişmiş aile hekimine gittim bugün antibiyotik verdi doğal yollarla ne yaptıysam geçmedi 1 haftadır doğru düzgün bişey yiyemiyorum yutamıyorum zararı olur mu acaba kararsız kaldım kullanmak da kullanan var mı aranız da aile hekimi doktoru içebilirsin sıkıntı olmaz dedi kendimi pek iyi hissetmiyorum ne yapsam bilemedim
Mom89_ Benimde sinüztim var 2 aylıkken başladı 5. Ayım hala kullanıyorum antibiyotik. Cefaks 500 mg kullanıyordum, sorun olmaz iç dediyse,
Evhamlikurabiyeanne Ben gecenlerde aksef kullandim 3 gün kadar bana da acil doktoru yazdi kullanmadim sonra baya kötüledim öksürük balgam da eklendi kadin dogum doktoruna sordum kullan b grubu ilac o zararli degil dedi ictim sonra doktora danismadan icmeyin yine de
Elfthh Bende aksef kullandım kendim geciremedim hatta neden başta kullanmadım eziyet çektim diye düşündüm hiç bı zararida olmadi
alevShn Kadın doğum doktorunuza danışarak ilaçlarınızı kullanın bence. Enfesksiyon ve ateş özellikle bebek için daha tehlikeli şeyler. Ben hem sinüzit için hem de idrar yolları enfeksiyonu için 6. ve 8. ayımda kullandım. Hatta enfeksiyon yüzünden erken doğum riskim var şu anda ama kuruttuk enfeksiyonu şükür. Doktorunuza güvenin evde doğal yöntemlerin yan etkilerini de hastalıkların bebeğe etkilerini de bilemeyiz. Çok geçmiş olsun🪬