Merve_dmr33 @"Allissaras @“Allissaras”#valla bana da öyle demişti doktor ilk gebeliğimde 10 gün önce sezeryan doğdu 2750 doğdu hiç birsey olmuyor sütün olursa hemen kilo alıyor azsada mama verirsin mecbur her türlü büyüyorlar sıkıntı etme sağlıklı olsunlar da
Elsa2019 34+5 Te 2400 dü. Benim bebeğim de çok kilo almıyor sanırım minyon olacak ama boyu iyi 48 cm di en son. Cumartesi yine kontrol var bakalım kaç olmuş
Busramom07 merwekayaaaa 33 de gitmiştim 2950-3000 arası tombik bir bebe demişti 37 olduk bakalım salı günü randevu var kaç olmuş