Melisarsss Merhabaa 18+6 hft gebeyim normalde bebiş haraketlerini hissediyordum günde bir kaç kez bugün hissetmedim böyle bişey olan var mııı ilk gebeliğiim.
1oglanannesi Melisarsss ben 19 haftada çok az hiss ediyodum yani normal yarın da haraket hiç hiss etmezsen doktoruna danış
ikizcanlar_47 Bende 19 haftalığım iki gündür net hissetmiyorum ondan öncede sadece pıt pıt gibi bişey hissediyordum korkmaya başladım normal mi acaba