An53 doktor temiz tutun sürekli yıkayın dedi ha bire yıkadım batikon sürdüm bir de kabızlık tabi muhtemelen ondan. İkinci dikişten sonra başka bir doktordu afedersiniz idrarı bile yıkama idrarla kaynasın dikişler dedi . Öyle yaptım, daha iyi geldi açıkçası