gokkusagiii ben gittim hamileliğimde Mihriban hanıma sıcak birisi ama nöbet ertesi çok yorgun oluyor sizi anlayamıyor.birde sezeryan yanlısı beni 37.haftada sezeryana almak istedi. Bir kere de çok korkuttu kalbi çok hızlı atıyor diye serum ye gel dedi para için bi seruma 1000 tl verdik çıktık yanına bizi korkutan o değilmiş gibi o kadar sakin bi şekilde normale dönmüş deyip bi hafta sonra çağırdı şok olduk ondan sonra bir kez daha gittim daha da gitmedim