Davnes Bugün 40 +1 oldum dün doktorum cuma günü suni verip başlatalım dedi kabul etmeli miyim beklemelimiyim ne yapacağımı bilmiyorum
neanladinyurdagull Davnes Zamanınız gelmişte geçiyor eğer hiçbir belirtiniz yok ise bence kabul edin son zamanlarda genelde çocuk kaka yaptı diye acil sezaryan durumlarını okuyorum.Ben 4 ay önce kendi sancıma ek suni sancı ile doğum yaptım 3 gün sürdü doğum
tgbmerve Davnes herşey normal doğuma uygunsa , beklemenin faydası yok gelmiyorsa , belli bir süreden sonra bebek kaka yapiyir bu sefer enfeksiyonla ugrasiyorsunuz
kaderkazanci Ben 41+3 de suni ile doğum yaptım eğer bebeğinizin pozisyonu normal doğuma uygunsa deneyeblirsin. Güzel doğumların olsun inşallah🌹