Beyyz bir bardak suyun içine bi tatlı kaşığı kadar tuz atın burnunuzdan çekin, eğer şırınga varsa o daha uyj olur, ben de kaç gun tıkanıklık çektim sinüzitten günlerce ağrıdı başım, bir de suyu kaynatın buharlı olsun kafanıza havluyu geçirin o buhari içinize çekin ikisi çok iyi geldi bana inşallah size de iyi gelir