Nariye007 Sabah bebeğime kavusacagim 2.kez kız annesi olacağım inşallah rabbim herkese anneliği tattirsin… Korku heyecan stres basıyor saatler ilerledikceee
Cerenaslan Nariye007 Sağlıkla gelsin inşallah çok heyecanlı ☺️ Benimde 1 kızım var şimdi oğlumu bekliyorum sezeryan günü alacağım inşallah pazartesi günü 😂
fundatlas Nariye007 Sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻 pozitif sezeryan doğum hikayenizi bekliyoruz heyecanla 😍
Lebis35 Benimde sabah 8 de sağlıkla hayırlısı İle kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah 🙏 Siz kaçta hastanede olacaksınız bana 6 da gel dediler de merak ettim ?
Nariye007 Lebis35 bana da 7 de falan burda ol dediler hazırlık yapmak amacıyla 1 2 önceden cagiriyolar galiba
Lebis35 Nariye007 kendim o şekilde istedim çatı muayene bile yaptıramadım normal doğumdan çok korkuyorum aslında sezeryandan da korkuyorum ama tercihim o yönde oldu
YldrmNUR Lebis35 kendinizi nasıl rahat hissedecekseniz ve ikinizinde sağlığı için hangisi uygunsa o şekilde doğum yapın:) sağlıcakla kucağınıza alın inşallah. Ben olsam uyuyamam sabaha kadar :)
Nariye007 Lebis35 benimde bebiş ters duruşta olduğu için alacak sezeryanla inşallah sağ salim alırız bebisleri
Lebis35 YldrmNUR dün hiç uyumadım bugünde öyle uyumaya çalışıyorum olmuyor kalkıp bi burda doğum hikaye okuyorum dolanıyorum zaman geçmiyor :))
Nariye007 Lebis35 ayyy evet ya sabahh olsun diye odaları dolaştım resmen kafama gelmiyecek şeyler geldi😌
Glbyzak Nariye007 merhaba benim de makat geliş yada transfer geliş devlet hastanesi böyle giderse sezeryan dedi siz özelde mi olucaksiniz bide kaç haftalıksınız