BilgecyLn Bugün yaptığım 3 test git gide silik mi çıkıyor yoksa ben mi çok kafama takıyorum bakar mısınız ?
Dilaralemdar BilgecyLn canım bugün pik olmuşş bugün ve yarınn denee yarın büyük ihtimalle çatlamayı görürsün🍀🍀
Patito__ BilgecyLn habire trst uapma cnm muhtemelen bugun pik Bugunu degerlendirin yarin tekrr test yapin yarinida degerlendirin siliklesmisse zten catlamis demektir
_Mother_ BilgecyLn bir gün içerisinde defalarca test yapmanıza gerek yok testten önce 2 saat sıvı alımını kesin hergün aynı saatte yapın daha sağlıklı olacaktır
BilgecyLn Dilaralemdar sabah akşam bi daha yap daha koyu çıkar demişlerdi dayanamadım öğlen yaptım silik çıktığı için akşam üstü bi daha yaptım 😥
BilgecyLn Patito__ kafama çok takıyorum daha önce korunmadığımız halde 1 yıl ikinciye hamile kalamamıştım yine aynısı olacak diye korkuyorum
Dilaralemdar BilgecyLn Yok yavrum daha yapma sıvıı aldığı için daha çok silikleşir bugün ve yarını değerlendir günde 1 tane yap, yapmadan öncede 2 saat sıvı tüketme🥰🌸🌸
_Mother_ BilgecyLn birden fazla test yaptığınız için kafanız karışıyor işte 1 tane yeterli ben hep sabah 11 de veya öğlen 2 de yapıyordum 24 saat içerisinde ki değeri ölçüyor normalde 2 gün yumurtlama 3. Gün çatlama oluşuyor