Kızlar bu ay korunmasız ilişki yaşadım kan testi de yaptım normal gebelik testi de yaptım ama beklediğim sonucu alamadım bugün adet günüm ve kanamam çok az ve koyu kahverengi geldi ara ara da karnım ağrıyor bu durumla karşılaşan var mı ? Sizce normal mi?