minnosveannesi8 İlk hamileliğim daha 12 haftadayim Devlette doğum planlıyorum. Edremit devlette doğum yapan anneler var mı memnun kalan olmuş mu hangi hekim ilgilenmiş..
25umut minnosveannesi8 kontollerime bende edremit devlet hastanesine gidiyorum doktorum da çok iyi ama doğuma kararsızım
Selinoyku minnosveannesi8 ayvaliktan edremite adnan beye gidiyordum cok memnundum. Ama dogumumu orada yapamadim. Bebegimin kalp atislari yavasladigi ve suyum azaldigi icin ayvalikta acil sezeryan oldum.
25umut Lilaaaaaa evet ultrason makineleri kötü gerçekten doktor diyo burası kafası burası poposu falan diye ama ben hiç biseye benzetemiyorum 😃
minnosveannesi8 Lilaaaaaa kaçıncı haftada söyluyorlar cinsiyeti. Haftaya ikili teste giricem o zman söylerler mi şuan 13 haftalık tam
Lilaaaaaa minnosveannesi8 devletin makineleri iyi değil anlaşılmıyor ben 12 haftaydim hicbisey demediler. Ctesi ikili tarama icin özel doktora gidecem ayrintili ultrason da yapiyorlar edremitte perinatoloji yazarsanız oguz hoca cikar fiyati diger büyük şehirlere göre uygun bilginiz olsun
25umut minnosveannesi8 bu arada benim bebisin cinsiyeti 14 .haftada belli oldu kontrole giderken visne suyu ve çikolata yedim çok net gösterdi istersen kontrole giderken sende dene 😊
minnosveannesi8 25umut siteye ultrason fotosu atıyorlar cinsiyeti tahmini için bazıları çok belli küçük olmasına rağmen anlamıyorum tek boyut falan mı devletteki😅
25umut minnosveannesi8 ya gerçekten öyle heryeri maşallah net oluyo özel hastaneden verilen genelde öyle oluyo
minnosveannesi8 25umut yaa olur yer içer giderin meraktan çatlıyorum kız hissediyorumm inşallah öğreniriz