2024annesi çok geçmiş olsun ertelemeyin, buna benzer bir olay yaşadım haliyle araştırma da yaptım bi hayli :) kadın doğumcunuza bahsedin takip altına alın. Çünkü hızla artış gösterebiliyor. Kan da çıkan bişey değil gözle muayene ile kadın doğumcu anlıyor, gerekirse siğilden örmek alınıp patolojiye gönderiliyor. İyi huylu mu kötü huylu mu onaa bakılıyor. Normal doğum yapılmıyor. Genital bölge temizliğini ise jilet ağda ile yapmamak gerekiyor, kanarsa çoğalır ve kaşıntı da yapabilir. Bilgilerimi aklıma geldikçe paylaştım çok geçmiş olsun 🌸