gozdexx İsim seçme konusu gerçekten çok yorucu bi süreçmiş hamileliğimin başından beri içimden Umay ismi geçiyor ama Umay’ı ikinci isim olarak düşünüyorum başına gelebilecek tatlış isimler önerebilir misiniz 🌸 Defne Umay gibi
esss_92 Bnm de 2 oğlum var şu an kıza hamileyim kız bebeğe isim seçmek çok zormuş gerçekten ama Aymina inci Sena deva defne bu isimler arasında kararsızım☺️
gozdexx Ben de Mina düşünüyordum bir aralar çok naif bir isim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
esss_92 gozdexx Mina da çok güzel bizde yüksek ihtimal aymina koyucaz anlamı da çok güzel Mina dağında görülen nurlu ve parlak ay demek ☺️