Dün 1 bardak kefir içmiştim, eşimde yemekte hamburger yaptı haliyle biraz yağlıydı zaten et burnuma kokuyordu hamburger sevdiğim için de yedim sonra yatana kadar mide bulantısından kramp dan uyuyamadım sabaha kadar lavaboya gittim bugün de kramp var napmalıyım 25 haftalık hamileyim bu arada