Aysegltrna Uzanırken bir anda regl olacakmısım gibi sızılar girdi kasıklarıma anlam veremedim.. belimde falan ağrı yok bir şey yok, dayanamayacağım bir ağrı da değil ama şaşırdım bu hissi uzun zamandır yaşamamıştım 😂 Doğum belirtisi olabilir mii?
Ebru3457 Aysegltrna ayy canım bende de 2 gündür bel ve sırt ağrısı vardı hafif hafifte yanlarımdan ağrı geliyor gibiydi bugün yarım saat 40 dk öncede 1 dk kadar sancı mı bilmiyorum genital bölgem çok kötü sızladı bi daha olmadı şimdi de sanki adet olacakmışım gibi bel ağrım ve karnımda şişkinlik hissi var acaba doğumun yaklaştığının belirtisi mi bende 39+5 haftalığım ilk gebeliğim tecrübesizim ondan anlayamıyorum
Livanur22 Aysegltrna bende 39+2yim bir haftadır bendede oluyor ama tık yok, ara ara oluyor bunlar doğuma yakın olur, ikinci gebeliğim benim ilkinde hiç olmamıştı böyle 38de doğurmuştum birden bunda geç kaldı ☺️ Bekliyorum