hamido canım pozitif düşün inan bir çok belirti gebeliği öğrendikten sonra oluşuyor hamile kalmadan önce sürekli insanların belirtilerini okuyup kendimde belirti arıyordum yok akıntı çoğalması uyku mide bulantısı falan ama inan hamile kaldığım ay her zamanki gibi adetten 2-3 gün önce kuruluk bile yaşadım hiç öyle akıntımda bir değişiklik olmadı kasık ve bel ağrım da adete 2-3 gün kala başladı ben adet olucam zannettim evet göğüste hassasiyet oluştu 1 hafta önceden ama herkeste olucak diye bir kural yok lütfen hiç belirtilere takılma herkesin bünyesi çok farklı sen bol bol dua et ve hep pozitif düşün inşallah güzel haberlerle gelirsin 🌺☺️