Kızlar merhaba ben 14 haftalık hamileyim hamileliğimi ilk anladığım günden beri hep içimden erkek geçti rüyamda erkek gördüm yüzük testide erkek çıktı komik olucak ama bıçak makas testide erkek çıktı normalde kız çocuk hastasıyımdır ama hep erkek geçti içimden deli gibi ama doktor 12 haftalıkken kız dedi ama bacağını açmamıştı 13 haftalıkkende %99 kız dedi ama sonradan hep değişenler olmuş kız elbiselerine çok hevesle olmama rağmen genede içimde emin değilim bu yüzden eşyada almıyorum sizce değişir mi aranızda cinsiyet kızdan erkeğe dönen oldu mu