Sweety11 Kızlar bugün 37. Haftaya giriyorum.İlk kızımı 36+6 da doğurmuştum bugünde bekledim doğum olur mu diye hatta 😂İkinci normal doğumunu yapanlar daha mı geç daha mı erken yaptı?tecrübelerinizi yazar mısınız?
neanladinyurdagull Sweety11 ilk çocuğum 34 de gelmek istedi durduruldu 35 haftalık doğum yaptım.İkincisi 38+2 de doğurdum
Sweety11 Kbradmrdg gerçekten çok şaşırdım diğer kızlarda böyle yazmış ben çoğunluk erken oldu derler diye düşünmüştüm
Livanur22 Sweety11 bilemiyorum , bende erken olur diye ümitlenmiştim ama olmadı :) ilki kızdı bu erkek gelmiyor😊😊
neanladinyurdagull Sweety11 inşallah bakalım evet tam ideal hafta ama benim bebiş biraz minikdi en azindan 1 hafta daha bekleseydi daha iyiydi tabi 🌺
Sweety11 Reina gerçekten beklemek çok zor Allah yardımcımız olsun da bende 40 felan görmek istemiyorum çok zorlanıyorum şuan 37 yiz daha 😕
Busra221 Ayyy çoğu 39 dan sonra 😭😭 ben pazartesi 38+0 oluyorum suni ile baştatıcam ikinci normal doğumum olucak nasipse