esra_demiribis0309 Merhablar sevgili anneler ve anne adayları 30+6 dayım iki gündür midem yanıyor dün söylemesi ayıp çiğköfte yemistim aciliydi akşam yaninica acidandir dedim bugun yeni 1-2 saattir yanma hissi var yanma hissi resmen gırtlagıma kadar göğsümde hissediyorum yanmayı acaba saçı mı çıkıyor bebişimin bu konudki önerilerinizi bilgilerinizi dinlemek istiyorum
rabiahurdogan esra_demiribis0309 genelde hep saç çıkıyor derler ama bence bu dönemde yediklerin çok fark ediyor benim açımdan öyle yağni yediğime göre diyorum kesin yanacak midem
Ozgurgok esra_demiribis0309 ilk iş acı asitli yemeyi bırakmak😄 bende deli gibi acı seviyodum, şuan yemek boruma kadar yanma yaşadığım için hiç yiyemiyorum. Rennie tablet var çok kötü olunca ondan çiğniyorum, baya bir rahatlatıyor. Doktorum günde 4 tablete kadar alabilirsin dedi
Gulcan0643 esra_demiribis0309 bebek büyüdükçe mide asidi yukarı kalkıyor buda yanma yapıyor doktorunuza danışıp gaviskon yada rennie kullanın rahatlatır sizi
saudade_ 34+3 üm, benimde 32 haftadan sonra başladı Bebek artık mideye baskı yaptığı için çok normal yanması, gece sol tarafa yatın, yanma uyutmayacak kadarsa gaviscon şurup tavsiye ederim, benim kurtarıcımdır kendisi