
kızlar kaç gündür çok silik çizgi çıkıyordu adetim geçti 4 gün falan. Dün kan verdim negatif çıktı. Az önce aklıma takıldı evde olunca bir daha yapayım dedim. Bugün daha koyu çizgi çıktı. Sizce kan sonucunda bir yanlışlık olmuş olabilir mi ? 🥺