Misal5 Kızlar hangi vitaminleri kullanıyorsunuz ? 28 in içindeyim başından beri demir hapı (şuan x2 şeklinde) osteocare (1) ve ocean momy (1) kullanıyorum sadece. Ekstra D vit vs vermedi doktorum.. Sizde durumlar nasıl ?
nurhuma17 Misal5 tam kaç haftaliksin bana geçen gün yazdı ilk defa 29.haftadayim belki zamanı vardır diye yazmadı ama tabi Bn öncesinden kendi araştırmalarım sonucu başlamıştım devlet hastanesi doktorlar çokta önemsemiyor bu vitamin olayını sadece demir ve dekavit veriyor genelde
Tazeannebirsi Decavit, ferramat,d3 damla,regnesis kullanıyorum 24. Haftadayım. Omega 3 ve çinko için kendşniz mi başladınız doktor mu önerdi
Misal5 Tazeannebirsi yok içinde var içtiğim şeyin, kafama göre hiçbi şey almıyorum hatta D vitamini yazmadı hoca onu bile içmiyorum dışardan
nurhuma17 Misal5 osteocare yi inceledim içinde d3 vitamini var belki ondan yazmamistir yeterli görmüştür belkide . Tabi yinede kontrol zamanı danışın isterseniz (d3k2 ocean kullanıyorum cnm)